آشنایی با برند کیف تک چشم

کیف دخترانه تک چشم اسم چه برندی است؟

برای آشنایی با اسم برند کیف تک چشم ابتدا باید بگوییم: کیفی که امروزه به نام “کیف تک چشم” می‎شناسیم، در حقیقت محصولی از مجموعه مد و استایل Chiara Ferragni است.

لوگو این مجموعه شبیح به یک چشم گرافیکی با مژه‎های باز است. این لوگو در اکثر محصولات این کمپانی دوخته و یا چاپ می‎شود.

برند کیف چشم

جالب است بدانید کیف تک چشم فقط یکی از اکسسوری‎های تولیدی از کمپانی Chiara Ferragni است.

کیف دوشی چشم مدل لارا 02
کیف تک چشم مدل کیارا 1

محبوبترین محصولات کمپانی Chiara Ferragni

تعدادی از محبوبترین محصولات این مجموعه به شرح زیر است:

  • لباس زنانه
  • کیف زنانه
  • کفش زنانه
  • جوراب زنانه
  • چمدان
برند-کیف-تک-چشم-5
برند-کیف-تک-چشم-6
برند-کیف-تک-چشم-7

شما می‎توانید برای مشاهده آخرین طرح‎های محصولات این مجموعه از سایت رسمی www.chiaraferragnibrand.com دیدن کنید

تصاویر برخی دیگر از طرح‎های کیارا فراگنی:

برند-کیف-تک-چشم-1
برند-کیف-تک-چشم-2
برند-کیف-تک-چشم-3
برند-کیف-تک-چشم-4

موسس کمپانی Chiara Ferragni

کیارا فراگنی تلفظ ایتالیایی: (kjara ferˈraɲɲi)  با برندهای مد و زیبایی همکاری داشته است. او متولد 7 مه 1987 و یک وبلاگ نویس ، تاجر، طراح مد و مدل که از طریق وبلاگ خود سالاد بلوند به شهرت رسید.

بیوگرافی کیارا فراگنی:

فراگنی در سال 1987 در شهر شمالی کرمونا به دنیا آمد بزرگ‎ترین دختر از سه دختر یک دندانپزشک اهل کرمونا بود.

مادرش مارینا دی گواردو یک نویسنده ایتالیایی اهل سیسیل است، که به عنوان معاون مدیر خانه مد Blumarine نیز کار می‎کرد.

کیارا در سن 16 سالگی در آژانس مدل Beatrice در میلان ایتالیا استخدام شد.

او چند سال برای آژانس بعنوان مدل و سپس با اعتقاد به شعار “اهداف دیگری که در زندگی من باید به آن دست یابم” کار را ترک کرد.

او وبلاگ مد خود “سالاد بلوند” را در اکتبر 2009 با دوست پسر سابقش، ریکاردو پوتزولی، راه اندازی کرد. در آن زمان او به عنوان وبلاگ نویس فعال نوجوانان در دسامبر 2011، زمانی که دانشجوی حقوق در دانشگاه بوکونی بود، معرفی شد. اما تا سال 2016 او موفق به دریافت مدرک دانشگاهی خود نشد.

فعالیت‎های کیارا فراگنی

در دسامبر 2013، او یک کتاب الکترونیکی به زبان ایتالیایی و با عنوان “سالاد بلوند” منتشر کرد. کیارا برای Guess در نوامبر 2013 برای یک کمپین تبلیغاتی مدل شد.

همین موضوع باعث همکاری او در دسامبر 2013 با استیو مدن برای طراحی یک مجموعه با تعداد نه کفش بهاره در سال  2014 شد.

سرمایه گذاری های تجاری کیلی در سال 2014 حدود 8 میلیون دلار (بیشتر از کفش های مجموعه Chiara Ferragni او) بوده است.

Chiara_Ferragni_2023_cropped
تصویر فراکنی در سال 2023
تولد 7 می 1987 (سن 36)

کرمونا, ایتالیا
مشاغل

رسانه های اجتماعی، تاجر، طراح مد، مدل

سال فعالیت شروع 2009
همسر
 Fedez (سال ازدواج. 2018)​
فرزندان 2
والدین
  • ماریا دیگاردو (مادر)
وبسایت شخصی theblondesalad.com

آثار و جوایز

آثار تلویزیونی او شامل جوایز TRL ایتالیا به عنوان مجری و حضور مهمان در برنامه تلویزیونی ایتالیایی Chiambretti Night است. او همچنین در برنامه Project Runway به عنوان داور مهمان در فصل 13 در آگوست 2014 ظاهر شد.

مجموعه‎ها و موفقیت‎ها

در ژانویه 2015، وبلاگ و طراحی کفش او، مجموعه  Chiara Ferragni، به مطالعه موردی در مدرسه بازرگانی هاروارد تبدیل شد. در ماه مارس، فراگنی برای جلد آوریل مجله 2015 Vogue España انتخاب شد. این اولین مد بلاگری بود که بر روی جلد Vogue ظاهر شد. کیارا در مجله لاکی در کنار نیکول وارن و زانیتا ویتینگتون مدل شد.

در ژانویه 2016، Pantene  اعلام کرد که کیارا  مدل جدید جهانی آن برند است. ماتل، عکس‎های مدلینگ فراگنی را در سپتامبر 2016، یکی با تی شرت سفید، کت چرم مشکی، شلوار جین و کفش‎های مجموعه Chiara Ferragni و دیگری با ظاهر سر تا پا شنل  Chanel روی مجلات مد قرار داد.

از 31 ژوئیه 2017 فراگنی 10 میلیون فالوور در اینستاگرام داشت. به دلیل فالوورهای گسترده‎اش، او توانست حدود 12000 دلار برای یک پست حمایت شده در اینستاگرام به دست آورد. خود او همچنین از فالوورهای رسانه‎های اجتماعی برای مبارزه علیه حزب راست افراطی در ایتالیا استفاده کرد. در سال 2017، کیارا برای طراحی لباس برای چهارمین بار بعنوان مدل بسیار مجبوب انتخاب شد.

تاریخ افتتاح

و بالاخره در 26 ژوئیه 2017، او اولین فروشگاه Chiara Ferragni Collection خود را در میلان افتتاح کرد.

در ژوئن 2020، رپر ایتالیایی Baby K آهنگ تابستانی ” Non mi basta più ” را با حضور کیارا فراگنی منتشر کرد. محبوبیت او بحدی رسید که فراگنی و همسرش در طول فقط 24 ساعت از طریق یک کمپین 3 میلیون یورو برای حمایت از بیمارستان سن رافائله در میلان در طول همه گیری COVID-19 در ایتالیا کمک مالی جمع آوری کردند. در آوریل 2021، فراگنی به هیئت مدیره گروه Tod’s پیوست.

کیارا در ماه می 2021، از مجموعه Nespresso × Chiara Ferragni در رسانه های اجتماعی خود رونمایی کرد.

او کماکان در حال فعالیت است و برند کیف تک چشم روز به روز محبوب تر می‌شود.

اگر به دنبال خرید کیف دخترانه شیک و مدل جدید هستید، از تنوع مدلهای شیک و لاکچری این فروشگاه دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *