قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی دیوک DIOK

 

قوانین و مقررات خرید کالا و استفاده از فروشگاه اینترنتی DIOK (دیوک)

سفارش کالا از فروشگاه اینترنتی “DIOK” به معنای پذیرش کامل قوانین و مقررات این فروشگاه از سوی خریدار است:

خرید کالا از فروشگاه اینترنتی “DIOK (دیوک)” بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می‎پذیرد.

فروشگاه اینترنتی “DIOK (دیوک)” ویژگی ها و مشخصات کالاهای موجود در فروشگاه را به طور دقیق، در صفحه محصول و در سرفصلهای زیر ارائه می‎نماید:

  1. تصویر محصول (حداقل 2 تصویر)
  2. جنس محصول
  3. رنگ محصول
  4. ابعاد محصول (طولXعرضXارتفاع)
  5. ویژگی های کلیدی محصول

بدین ترتیب فروشگاه اینترنتی “DIOK (دیوک)” هیچ مسئولیتی در قبال اطلاعات و محتوای مبهم برعهده نخواهد داشت. فروشگاه خود را ملزم به ارائه خدمات بهتر به مشتریان می‎داند. از این رو بروزرسانی مداوم را در این زمینه در دستور کار خود قرار خواهد داد.

شبکه های اجتماعی

این فروشگاه در شبکه های اجتماعی هیچگونه فروش مستقیمی نداشته و تصاویر موجود در شبکه های اجتماعی جنبه معرفی کالا به مشتریان را دارد. بدیهی است در صورت درخواست مشتری جهت خرید کالاهای این فروشگاه در شبکه های اجتماعی، صرفا لینک خرید از سایت برای مشتریان ارسال می گردد. برخی افراد سودجو با سوء استفاده از لوگو و نمایش تصاویر محصولات این فروشگاه قصد سوءاستفاده از اعتماد مشتریان را می‎نمایند. لذا از پرداخت کارت به کارت و خرید مستقیم از شبکه های اجتماعی جدا بپرهیزید. بدیهی است مسئولیت این فروشگاه تنها از خریدهای مستقیم مشتران از “سایت دیوک” به نشانی دامنه DIOK.IR و درگاه پرداخت امن و معتبر این سایت خواهد بود.

خریدار باید از صحت اطلاعات خود در فرم سفارش خود اطمینان حاصل نماید. در صورت ورود اطلاعات اشتباه و یا نامعتبر (شماره همراه، نشانی پستی و آدرس ایمیل اختیاری)  مسئولیت کامل آن بعهده خریدار می‎باشد.

قیمت نهایی سفارش برابر با قیمت محصول + هزینه مربوط به پست محصول به نشانی خریدار است. نوع پست از سوی کاربر انتخابی بوده و هزینه پست قبل از پرداخت بصورت خودکار در برگه تسویه حساب محاسبه و قبل از انتقال به درگاه پرداخت به قیمت محصول اضافه می‎شود.

قوانین و مقررات شرایط برگشت کالا در فروشگاه اینترنتی دیوک DIOK

مشتری می‎تواند تا 72 ساعت (حتی روزهای تعطیل) پس از دریافت کالا، در صورت مشاهده مشکل در کالا، هر گونه نقص یا ضربه خوردگی کالای پستی خود را به پشتیبانی این فروشگاه اعلام نماید. این فروشگاه موظف است پس از بررسی و در صورت تایید نقص عنوان شده توسط مشتری، نسبت به تعویض و یا عودت وجه به مشتری اقدام نماید. بدین ترتیب گزارش خرابی کالا پس از مدت زمان قید شده  ترتیب اثر داده نمی‎شود. و این فروشگاه هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.

تصاویر، محتویات و مطالب سایت توسط فروشگاه دیوک و با هزینه های زیادی تولید شده است، لذا خواهشمندیم به منظور رعایت حقوق انسانی این مجموعه، کپی برداری از تصاویر و مطالب با قید لینک منبع این رسانه صورت بپذیرد.